söndag 5 september 2010

hhhhej,
idag match mot skogen ...
hahah nej vi spela mot några som jag inte kommer på namnet på. Men dom som spela i de laget bodde långt inne i skogen.
Matchen gick bra tycker jag men vi förlorade -.-
första matchen vi förlorar denna serien tror jag xD
första halvlek spela jag topp och andra stog jag i mål !!!
men ..
jag släppte in 3 skit mål!
2av dom va egentligen offside, så då kom en fri i mot mig och då blev de mål de va samma med de andra..
de tredje målet gick över mig och sen in :(
men jag räddade jätte många bollar jag är stolt!
heheh, för ni som inte vet jag har aldrig stått i mål innan x)
nu har jag precis kollat klart på Vampires Suck hahaha den va sjukt rolig :D

f-i-da


igår istan köpte jag en t-skirt från hm :)
(den på bilden) 
och en grön mössa på carlings (Y)

Inga kommentarer: